Дистанційне навчання
Геометрія. 8 клас.
Навчальні проєкти
Етапи роботи над навчальни проєктом
1. Організаційний етап. Вибір теми навчального проєкту, обговорення мети та завдань проєкту, складання плану реалізації проєкту.
План проєкту - це документ, який містить заздалегідь намічений порядок дій, необхідних для досягнення мети проєкту.
2. Підготовчий етап. Пошук інформації, яка висвітлює тему навчального проєкту, а також допомагає вирішенню завдань проєкту.
Портфоліо проєкту - це впорядкована добіркаматеріалів, зібраних з певною метою.
Електронне портфоліо проєкту- це збірка електронних матеріалів проєкту, які впорядковано за певною структурою.
3. Проєктний етап. Опрацювання зібраної інформації, створення моделей, формулювання висновків і пропозицій.
4. Оформлювальний етап. Оформлення результатів роботи над навчальним проєктом, створення презентації для захисту проєкту.
5. Презентаційний етап. Демонстрація результатів навчального проєкту, захист ідеї проєкту та отриманих результатів.
6. Підсумковий етап. Аналіз виконання завдань навчального проєкту: яку користь приніс або може принести проєкт [1, с. 227].
Тематика навчальних проєктів
До розділу I. Чотирикутники
1. Дельтоїд і його властивості.
2. Фалес Мілетський і давньогрецька наука.
3. Леонард Ейлер -унікальна постать світової науки.
4. Точки Ейлера. Коло дев'яти точок. Теорема Фейєрбаха.
5. Додаткові відомості про вписані й описані чотирикутники. Теорема Сімсона.
6. Особливі види трикутників (ортоцентричний, педальний, різницевий, трикутник Наполеона).
До розділу II. Подібність трикутників.
Теорема Піфагора
1. Піфагор Самоський - учений, філософ, громадський діяч.
2. Архімед і його здобутки в геометрії. Задачі про арбелос.
3. Пропорційні відрізки в трапеції.
4. Теореми Чеви і Менелая та їх наслідки.
5. " Золотий преріз" в архітектурі й мистецтві.
6. Прикладне застосування подібності трикутників. Пропорційний циркуль.
До розділу III. Многокутники.
Площі многокутників
1. Як вимірювали в давнину? (З історії вимірювання площ).
2. Способи доведення теореми Піфагора.
3. Ділення площ і перетворення рівновеликих фігур.
4. Метод площ у геометричних доведеннях і задачах.
5. Площі і рівноскладені фігури в математичних головоломках.
До розділу IV. Розв'язування прямокутних трикутників
1. З історії розвитку тригонометрії.
2. Тригонометричні тотожності в трикутнику.
4. Геометричні нерівності, пов'язані з тригонометрією.
4. Застосування тригонометричних функцій під час розв'язування прикладних задач [2, с. 234].
Рекомендовані джерела інформації
interaktive.ranok.com.ua
Список використаних джерел
1. Фізика: підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл./[В. Г. Баряхтар, Ф. Я. Божинова, С. О. Довгий, О. О. Кірюхіна]; за ред. В. Г. Баряхтара, С. О. Довгого. - Х.: Вид-во "Ранок", 2016. - 240 с.: іл., фот..
ISBN 978-617-09-2855-9
2. Єршова А. П. Геометрія: підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл.Ї А. П. Єршова, В. В. Голобородько, О. Ф. Крижановський, С. В. Єршов. - Х.: Вид-во "Ранок", 2016. -256 с.: іл.
ISBN 978-617-09-2854-2
Комментариев нет:
Отправить комментарий